logo
logo
تاور کرین لیبهر

تاور کرین لیبهر

Liebherr (تاور کرین لیبهر )پیشرو در تولید جهانی محصولات و خدمات برای بخشهای ساخت و ساز و معدن ، و همچنین محصولات تبرید و انجماد برای استفاده های مسکونی و تجاری است.

طیف محصولات ما همچنین شامل سیستم های هوافضا و حمل و نقل ، فناوری برش چرخ دنده و سیستم های اتوماسیون و اجزای با کارایی بالا برای مکانیکی ، هیدرولیکی و برقی و فناوری کنترل است. تعهد ما به ایالات متحده از سال 1970 با ساخت دو مرکز تولید و مقر اصلی آمریکای شمالی ما در نیوپورت نیوز ، ویرجینیا آغاز شد. امروز ، با انتقال به شرکتی با ساختار ساده تر و دامنه وسیع تر ، برای ارائه تجربه ای استثنایی و سازگار ، در حال افزایش حضور برند خود در ایالات متحده هستیم. ما اکنون پنج شرکت مجزا را در سراسر ایالات متحده فعالیت می کنیم ، و بازاریابی و تولید طیف گسترده ای از محصولات و فن آوری ها را انجام می دهیم.

معرفی تاور کرین لیبهر

ابداع جرثقیل برجی یا تاور کرین همزمان با تولد شرکت لیبهرLIEBHERR است.شرکت لیبهر در سال ۱۹۴۹ توسط  Hans Liebherr در شهر بول ایالت فریبورگ سوییس راه اندازی شد.این شرکت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات ساخت و ساز، لوازم خانگی، قطعات هواپیما، تجهیزات استخراج معدن و ارائه خدمات مهندسی خودرو، فعالیت می نماید.در آمد این شرکت در سال ۲۰۱۱ بالغ بر ۸٫۳ میلیارد یورو بوده است

هم اکنون شرکت لیبهر توسط خانواده لیبهر اداره می شود.تاورکرین لیبهر در ایران به سبب داشتن سازه و اسکلت قوی نسبت به سایر برندهای موجود مطرح است.  در سال ۱۹۹۹، ۵۴۰۰۰۰ جرثقیل لیبهر سالن های تولید را ترک کرده اند.این شرکت از سال ۲۰۰۷ بزرگترین تولیدکننده جرثقیل در جهان می باشد و در اکثر نقاط جهان کارخانه یا نمایندگی فروش دارد.

شرکت تاور کرین لیبهر

لیبهر در سال ۲۰۱۲ ششمین تولیدکننده بزرگ ماشین آلات صنعتی جهان بوده است
تاورکرین لیبهر همزمان با جرثقیل برجی راه اندازی شد که زمینه فعالیت آن در قطعات هواپیمایی ، خدمات مهندسی خودرو،، ماشین آلات ساخت و ساز، تجهیزات استخراج معدن، طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی و لوازم خانگی می باشد.
تاورکرین لیبهر به سبب داشتن سازه مقاوم و اسکلت قوی نسبت به سایر برندها در ایران مطرح است. و در سال ۲۰۱۲ ششمین تولیدکننده بزرگ ماشین آلات صنعتی جهان معرفی شد .