logo
logo

معدن یک صنعت چالش برانگیز است. با همکاری با معدن لیبهر ، از 50 سال تجربه ما در طراحی ، ساخت و پشتیبانی ماشین آلات معدنی بهره مند می شوید. ما با مشتریان خود همکاری نزدیکی داریم تا گزینه هایی را ارائه دهیم که ارزش افزوده داشته باشد و بتواند با نیازهای خاص شما سازگار باشد. کیفیت ، قابلیت اطمینان و فناوری های نوآورانه اطمینان می دهد که عملیات استخراج از معادن ایمن ، زمان و مقرون به صرفه در هر زمان – حتی در سخت ترین شرایط است.

گروه Liebherr لیبهر یک سازنده تجهیزات سنگین چند ملیتی سوئیسی است که  با امکانات و تولیدات اصلی خود در آلمان فعالیت دارد.

اختراع جرثقیل با تولد شرکت Liebherr مترادف است. در دهه اول، شرکت ساخت و ساز کوچک به یک تولید کننده معتبر از ماشین آلات ساخت و ساز و بسیاری از محصولات پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته در دنیا تبدیل شده است.

در سال 1949، برج جرثقیل متحرک اختراع شد

در آلمان پس از جنگ، بسیاری از نقاط کشور نیاز به بازسازی داشتند. Hans Liebherr شرکت ساختمانی والدین خود را در آلمان جنوبی مدیریت می کرد. او نیاز به ابزار و ماشین آلات برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز داخلی را به رسمیت می شناخت و همراه با مهندسین و معاونان طراحی، اولین برج جرثقیل متحرک را در سال 1949 را توسعه دادند. TK 10 می تواند به راحتی حمل و نقل شود و درکار ساخت و ساز بسیار عملکرد ساده ای داشت این محصول اولین محصول هانس Liebherr Maschinenfabrik است که در سال 1949 در Kirchdorf تأسیس شد. و توانست به عنوان مدل های جانشین، تولید جرثقیل در Liebherr سرعت گیرد و شرکت ساخت و ساز تبدیل به سازنده ماشین های ساختمانی می شود.

گسترش محصولات

در پایان دهه 1950 چرخ دنده برای تولید جعبه دنده ها بسیار کار دشواری بود. هانس لیبهر برای ساختن جرثقیل های خود شروع به ساخت چرخ دنده های با کیفیت می کند.

هنگامی که هانس Liebherr در سال 1953 یک بیل مکانیکی درست می کند، او متوجه ضعف قدرت و وزن نا مناسب بیل مکانیکی می شود. هشت ماه بعد، او اولین بیل هیدرولیکی را در اروپا – L300 ارائه می دهد. این چهار برابر سبک تر از بیل مکانیکی قبلی بود و در سال 1954، تولید سری از این دستگاه قدرتمند آغاز می شود.

گسترش در اروپا و افریقا سال 1958

Liebherr در سال 1950 به عنوان یک شرکت در آلمانی تاسیس شد. برای کسب جایگاه در بازار انگلیس و آمریکای شمالی، این شرکت یک سایت تولید در Killarney ایرلند ایجاد می کند. در ابتدا، جرثقیل برج در اینجا ساخته شده و سپس توسط جرثقیل بار، جرثقیل های کشتیرانی و جرثقیل های ویژه ساخته شد. در آفریقای جنوبی در دهه 1960 اولین شرکت خارج از اروپا تاسیس شد. هانس لیبهرر مسیرهای جهت گیری بین المللی گروه را تنظیم می کرد.