logo
logo
معدن

معدن

معدن یک صنعت چالش برانگیز است. با همکاری با Liebherr-Mining ، شما از تجربه 50 ساله ما در زمینه طراحی ، ساخت و پشتیبانی ماشین آلات معدن بهره مند می شوید. ما برای تأمین گزینه هایی با ارزش افزوده و متناسب با نیازهای خاص شما ، از نزدیک با مشتریان خود کار می کنیم. کیفیت ، قابلیت اطمینان و فن آوری های نوآورانه اطمینان حاصل می کنند که عملیات استخراج معدن در همه زمان ها – حتی در سخت ترین شرایط – ایمن ، زمان و مقرون به صرفه است.

بیل مکانیکی

بیلهای معدنی لیبهر به دلیل عملکرد استثنایی ، قابلیت اطمینان عالی ، عملکرد ساده ، راحتی اپراتور و قابلیت سرویس دهی آسان شناخته شده اند. خط تولید معدن لیبهر شامل هشت مدل مختلف است که از موتورهای دیزلی یا موتورهای الکتریکی نیرو می گیرد ، با ظرفیت سطل از 7 تا 47،5 مترمربع (13 تا 80 تن وزن ماده) و قدرت موتور تا 4000 اسب بخار

بیل مکانیکی

کامیون های معدن

 

نوآوری فنی ، قابلیت اطمینان مارک و بهره وری عالی ، کامیون های Liebherr را چشمگیر کرده است. مفهوم قابل اعتماد دیزل-الکتریکی ، بالاترین سطح مقرون به صرفه بودن را تضمین می کند و هنگامی که با بیل مکانیکی معدن Liebherr R 996 B یا R 9800 همراه شوید ، کامیون ها کاملاً مطابق با نیازهای محیط معدن مناسب هستند. مشتریان می توانند با کمترین هزینه به ازای هر تن عملکرد بالا از این ماشین آلات انتظار داشته باشند.

کامیون های معدنی

بولدزر معدن

 

بولدوزرهای معدن Liebherr در مین های سراسر کره زمین پاره می شوند ، فشار می آورند ، ذخیره می کنند ، پاک می کنند و دوباره بازیابی می کنند.

Liebherr PR 776 به عنوان بزرگترین بولدوزر هیدرواستاتیک جهان ، به دلیل داشتن پیشرانه هوشمند و سیستم های هیدرولیکی ، به دلیل بهره وری از کلاس پیشرو و قدرت ثابت ، به مشتریان معدن امتیاز می دهد

بولدزر معدن

استراخ معدن

 

استخراج استخراج HS 8300 برای پاسخگویی به شرایط سخت در محیط های استخراج طراحی شده است. دستگاه قدرت و کارایی را با هزینه کم در هر تن و نرخ گردش بالا ارائه می دهد. سیستم کنترل اینترلاک امکان تولید مجدد نیرو را در عملکرد کشش ، کاهش مصرف سوخت و همچنین فرسودگی وینچ سقوط آزاد فراهم می کند.

استخراج معدن

خدمات مشتری

 

لیبهر تلاش می کند تا با ارائه خدمات استثنایی و پشتیبانی و تعامل مشتری با کیفیت بالا ، انتظارات بالای مشتریان ما را برآورده کند. تاسیسات Liebherr واقع در سرتاسر جهان برای حمایت از مشتریان ما در هنگام مهم بودن ، دارای نیرو و مجهز هستند.

خدمات مشتری