logo
logo

وسایل نقلیه دفع زباله و رفتگرهای FAUN به طور سیستماتیک طراحی شده اند تا به طور قابل اعتماد ، کارآمد و پایدار کار کنند. ما طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهیم تا یک راه حل مناسب برای هر کار خاص ارائه دهیم.

خودروهای دفع زباله FAUN ترکیبی از نوآوری و فناوری مدرن است.

مهندسان و طراحان ما نوآوری ها و سیستم های با تکنولوژی بالا را در راه می آورند ، که هر روز از آنها سود خواهید برد و با استفاده از آنها همچنین می توانید خود را از رقبا متمایز کنید ، به عنوان مثال ، با کاهش پایدار مصرف سوخت و انتشار گازهای خطرناک مواد و سر و صدا شما به عنوان مشتری تعیین می کنید که ناوگان شما چقدر سازگار با محیط زیست طراحی شده است. FAUN همچنین سالها پیشرو در توسعه فناوری های جدید محرک در بخش خودروهای دفع زباله بوده است.

ماشین آلات خدمات شهری مجموعه دستگاههایی هستند که به هدف مکانیزاسیون امور خدماتی ارگانها و سازمانهای مرتبط با خدمات شهری به ویژه شهرداری ها، ساخته میشوند.

این دستگاهها که بر روی شاستی خودروهای سنگین قرار میگیرند، با عنوان دستگاه های خدمات شهری و یا ماشین آلات خدمات شهری شناخته میشوند که بسته به عملکردشان، به چندین گروه تقسیم میشوند.

از جمله :

دستگاه جاروب خیابانی،

جدول شوی،

 خیابان شوی،

 لجن کش،

 آتش نشانی، 

بازو غلطان،

 حمل زباله،

 مخزن شوی،

 آمبولانس و حمل اموات، دستگاه کمپرسی.

همانطور که از نام این دستگاهها مشخص است، با هدف نظافت شهری و انجام امور خدماتی مانند حمل اموات و خدمات اورژانس کاربرد دارند.