صادرات

آنچه در دهه هاي اخير بيش از پيش بوده است، بين المللي شدن تجارت و روي آوردن شركت ها به بازار جهاني است.

 شركت ها از طرق مختلف مي كوشند ، تا كالاها و خدمات خود را در سرتاسر دنيا به فروش برسانند و سود خود را حداكثر سازند.

در اين ميان صادرات يكي از راهكارهايي است،كه بيشترين كاربرد را براي بين المللي شدن شركت ها داشته است. 
هدف نهايي ما دستيابي به چارچوبي مناسب در جهت بسترسازي توسعه صادرات در قالب رويكردي جامع مي باشد.

مزایای واردات

واردات  ممکن است به یک شرکت در دستیابی به اثرات منحنی تجربه و اقتصاد موقعیت در کشور خود کمک کند.

از مزایای مالکیت

می توان به دارایی های شرکت، تجربه بین المللی و توانایی تولید محصولات ارزان قیمت یا متفاوت اشاره کرد. مزایای موقعیتی یک بازار خاص ترکیبی از هزینه ها ، پتانسیل بازار و ریسک سرمایه گذاری است.

مزایای بین المللی سازی

مزایای حفظ شایستگی اصلی در شرکت و اتصال آن در زنجیره ارزش است نه مجوز ، برون سپاری یا فروش آن.

واردات  همچنین در اقتصاد تأثیر دارد.

مشاغل در جایی که از مزیت رقابتی برخوردار باشند کالاها و خدمات را صادر می کنند.

این بدان معنی است که آنها از هر کشور دیگری در تهیه آن محصول بهتر هستند یا به دلیل آب و هوا یا موقعیت جغرافیایی و غیره توانایی تولید طبیعی دارند

 

صادرات

هدف ما

استراتژی صادرات و واردات  ارسال کالاها به مکان‌ها یا کشورهای دیگر برای فروش یا معاوضه‌است. 

در اقتصاد، یک کالای صادره یا هر کالای خوب از یک کشور تا کشور دیگر در یک شیوه مشروع، به‌طور نمونه برای استفاده در صنعت جابه‌جا شده‌است.
برای به حداقل رساندن خطر نوسان نرخ معاوضه و شرح مذاکرات فعالیت صادراتی که مدیریت مالی احتیاج دارد.

برای ظرفیت بیشتر و خدمات که مشتریان بین‌المللی از فروشنده‌شان درخواست می‌کنند:

مانند نصب و راه‌اندازی تجهیزات، نگهداری یا تحویل بیشتر سرویس گروه تخصصی مه یاس آمادگی کامل را در این زمینه داشته و آماده همکاری می باشد.