logo
logo

هدف مند شروع کنید 

نیروی انسانی 

زمان 

با استفاده از ماشین آلات خدمات شهری در هزینه ،زمان و امر مهم نیروی انسانی صرفه جویی کنید . 

شما علاوه بر درنظر گرفتن زمان میتوانید مدیریت بهتری بر روی سه عامل اصلی  داشته باشید . 

گروه تخصصی مه یاس با کادری مجرب ومتخصص با بیش از نیم سال در امر واردات و صادرات  تمامی ماشین آلات راه سازی ، ساختمانی و خدمات شهری آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد  

ماشین آلات خدمات شهری

ماشین آلات خدمات شهری مجموعه دستگاههایی هستند که به هدف مکانیزاسیون امور خدماتی ارگانها و سازمانهای مرتبط با خدمات شهری به ویژه شهرداری ها، ساخته میشوند.

این دستگاهها که بر روی شاستی خودروهای سنگین قرار میگیرند، با عنوان دستگاه های خدمات شهری و یا ماشین آلات خدمات شهری شناخته میشوند که بسته به عملکردشان، به چندین گروه تقسیم میشوند.

از جمله :

دستگاه جاروب خیابانی، جدول شوی،دستگاه خیابان شوی، دستگاه لجن کش،دستگاه آتش نشانی، دستگاه بازو غلطان،دستگاه حمل زباله، دستگاه مخزن شوی،دستگاه آمبولانس و حمل اموات، دستگاه کمپرسی.

همانطور که از نام این دستگاهها مشخص است، با هدف نظافت شهری و انجام امور خدماتی مانند حمل اموات و خدمات اورژانس کاربرد دارند.

تعمیر و نگهداری این نوع دستگاهها با توجه به حساسیت موضوع و مسائل فنی و مهندسی بسیار دقیقی که در ساختار این نوع دستگاهها وجود دارد، مستلزم در اختیار داشتن دانش در سطوح عالی و همچنین تجربه کاری زیاد و بکارگیری نیروهای خبره و مجرب میباشد.

یکی از مسائلی که شهرداری ها و پیمانکاران خدمات شهری همواره با آن دست به گریبان بوده اند، بحث کمیت و کیفیت تعمیر و نگهداری اینگونه ماشین های خدمات شهری و همچنین هزینه های سرسام آور آن میباشد.