logo
logo

ما در گروه تخصصی مه یاس با حدود 5 دهه سابقه مستمر در زمینه خدمات تاور کرین و اشتغال قریب به ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به‌عنوان یک شرکت خصوصی محسوب می شویم و در این مدت نزدیک به 500 تاورکرین را به افرادی که قصد خرید تاور کرین داشته اند را تحویل داده ایم. محصولات ما تاور کرین های پتن فرانسه جزو بهترین و قدیمی ترین جرثقیل برجی های موجود در جهان هستند و کیفیت تمام این محصولات تایید شده است. همچنین دفتر مرکزی ما در تهران است و میتوانیم به صورت حضوری قرار ملاقات تنظیم کنیم و یا به صورت تلفنی از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید.

هنگام خرید تاور کرین چه مسائلی را رعایت کنیم؟

هنگام خرید تاور کرین بهتر است تا به یک سری موضوعات از قبل فکر کرده باشید یا آنها را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما به مهم ترین موضوعاتی که باید آنها را بدانید اشاره میکنیم.

سازه بتنی یا فلزی:

آیا سازه ای که قرار است تاور کرین  در آن نصب گردد فلزی است یا بتنی؟ سازه های فلزی وزن بیشتری را میتوانند نسبت به سازه های بتنی تحمل کنند. اما در عوض وزن سازه های فلزی سنگین تر است.

خرید تاور کرین اروپایی یا آسیایی؟

در بحث خرید تاور کرین باید کیفیت تاور کرین را نیز لحاظ کرد . تاور کرین هایی که در بازار ایران موجود هستند اکثرا تاور کرین های اروپایی و آسیایی هستند .به طور کلی کیفیت محصولات اروپایی از آسیایی بیشتر است اما به دلیل وجود تحریم ها چند سالی است که واردات تاورکرین های اروپایی به ایران به شدت سخت یا ناممکن شده است. البته در سال های اخیر تاور کرین های نو هم وارد ایران شده است. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که تاور کرین هایی که از کشورهای آسیایی به خصوص از کشور چین وارد ایران شده است همگی نو و کانتینری هستند . در صورتی که تاور کرین های اروپایی بیشتر قدیمی و استوک و از کشور های دیگر به صورت دست دوم وارد بازار ایران شده اند .

کیفیت آلیاژ

بسیاری اعتقاد دارند که تاور کرین های اروپایی از لحاظ کیفیی و آلیاژ برتر هستند و حتی می توان از سال ساخت انها صرف نظر کرد .اما برخی دیگر اعتقاد دارند با اینکه تاور کرین هایی که از چین وارد بازار ایران می شوند دارای آلیاژ ضعیف تری نسبت به اروپایی ها هستند اما در عوض نو و صفر کیلومتر هستند و فلز انها دچار خستگی نشده است . لازم به ذکر است که در سالهای اخیر تاور کرین های اروپایی هم به صورت نو وارد بازارایران شده است .پس برای خرید تاور کرین باید به موارد فوق دقت کرد.

خرید تاور کرین دست دوم یا نو ؟

با توجه به مسائلی که در بالا مطرح کردیم متوجه این موضوع شدیم که کیفیت محصولات اروپایی بهتر از محصولات چینی است اما در عوض محصولات چینی نو و صفر کیلومتر هستند. همچنین بسیاری از محصولات تاور کرین دست دوم اروپایی که در کشور های آسیایی مورد استفاده قرار میگرفته اند نیز وارد کشور ما شده اند. به طور کلی با توجه به بودجه خودتان میتوانید بین این دو گروه، یکی را که مناسب تر است انتخاب کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت حتما با ما تماس بگیرید تا قیمت های روز را به شما ارائه کنیم.

حوزه تخصصی ما تاور کرین های پتن Potain اصل فرانسه است که جزو محبوب ترین تاورکرین ها در ایران است و ما در سال های اخیر توانسته ایم محصولات این شرکت خوش نام را به طور نو وارد کشور کنیم و تامین و تعمیر قطعات آن را نیز به طور کامل انجام میدهیم.

خدمات ما بعد از خرید تاور کرین

گروه تخصصی مهیاس خدمات خود را به شرح ذیل تقدیم می نماید.

1- قیمت مناسب

گروه تخصصی مه یاس افتخار دارد کلیه تاورکرین های ساختمانی (TOWER CRANE) خود را با قیمتی کاملا رقابتی از سراسر دنیا تهیه و در  ایران به مشتریان محترم خود تحویل نماید.

2- خدمات پس از فروش

کلیه محصولات گروه تخصصی مه یاس دارای خدمات پس از فروش می باشد، که این خدمات شامل: بازدید های دوره ای به صورت ماهیانه یا فصلی است.

کلیه گواهینامه های افراد مرتبط با تمامی ماشین آلات اعم از تاور کرین (tower crane)و کلیه جرثقیل ها و… و کلیه تایید های فنی معتبر ماشین آلات زیر نظر وزارت صنایع در هنگام تحویل در مجموعه انجام و تحویل خریدار میشود. در ضمن در صورت نیاز خریدار فروشنده قادر است اپراتورها و راننده های ماشین آلات مربوطه را بمدت مشخص از جانب خود با حفظ کلیه مسولیت های استخدامی گیرد.

3- بیمه محصولات

این شرکت محصولاتی از قبیل تاورکرین ، بالابر های کارگاهی و ساختمانی و غیره را به همراه بیمه تحویل مشتری میدهد تا علاوه بر خدمات پس از فروش امنیت خاطری باشد برای مشتریان گرامی.

4- سرعت انجام تعهدات

خدمات ما در تمام نقاط ایران در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود و با توجه به عدم وجود هیچ گونه بد قولی در رزومه گروه تخصصی مه یاس ، این شرکت بابت خسارات ناشی از هرگونه تاخیر خرید تاور کرین پاسخگو می باشد.

5- ضمانت های اجرایی و مالی

گروه تخصصی مه یاس به منظور جلب رضایت و امنیت خاطر مشتریان خود در قبال دریافت هر گونه پیش پرداخت از جانب خریداران ضمانت نامه بانکی معتبر ارائه می دهد تا پشتوانه ای مطمئن باشد.

چناچه شما عزیزان در زمینه خرید تاور کرین نیازمند اطلاعات فنی و هستید و یا در انتخواب نوع محصول، مدل و تناژ تاورکرین (tower crane ) خود دچار مشکل شده اید، گروه تخصصی با حدود نیم قرن تجربه و دانش فنی آماده مشاوره رایگان به شما است ،پس حتما با ما تماس بگیرید.